czwartek, 30 lipca 2009

Witryna uruchomiona!

W końcu! Udało mi się zrealizować to nad czym od dłuższego czasu pracowałem. Strona stworzona przy wykorzystaniu "Witryn Google" może nie jest najwyższych lotów flashowym majstersztykiem, ale z pewnością jest czytelna, funkcjonalna i działa. Podobnie jak narzędzia Bloggera, choć mocno ograniczone względem chociażby Wordpressa to moje wymagania spełniają. Najważniejsze, że nie muszę spędzać godzin nad grzebaniem w tysiącach linijek HTMLa, CSSa czy PHP. Ja lubię rozwiązania wizualne i przystępne.

Witryna pozwala mi na publikację tekstów niezależnie od tego, czy pojawiły się już one w innych częściach sieci. Oczywiście wkrótce wrzucimy też nowe materiały. Również grafika, której w obecnym momencie bardzo na Asobi.com.pl brakuje. Jeśli chodzi o adres to przekierowuje bezpośrednio na witrynę, dlatego jeśli chcecie przejść od na blog to trzeba wpisać - http://asobi-visualmedia.blogspot.com lub kliknąć link po lewej.
W dziale redakcja pojawiły się osoby, z którymi od dłuższego czasu współpracuję i to właśnie ich widać na zdjęciach np. na Games Convention 2008. W tym roku również wybieramy się na największe europejskie święto graczy - tym razem do Kolonii. Spodziewajcie się relacji, nie tylko w postaci zdjęć.

Z góry serdeczne dzięki za wszelkie pochwały oraz słowa konstruktywnej krytyki na temat nowej strony.
dodajdo.com

Brak komentarzy: