środa, 29 kwietnia 2009

Przeprowadzka

Pożegnałem się z Wordpressem. Może i jest rozbudowaną platformą do tworzenia stron i blogów, ale ja wolę rozwiązania Googla (do którego należy Blogger). Wszystkie nowe posty pojawiać się będą właśnie tu (link właściwy to http://asobi-visualmedia.blogspot.com). Przeniosłem i update'owałem wszystkie wpisy z Wordpressa, więc polecam przejrzeć archiwum.

Zapraszam do dołączenia do osób obserwujących Asobi, zawsze milej wiedzieć jest, że strona jest przez ludzi czytana. Z góry dziękuję też za komentarze pod obecnymi i nadchodzącymi postami.

Od teraz adres asobi.com.pl przenosi właśnie na tego bloga. Adres mechanmx.wordpress.com będzie służył wyłącznie za archiwum i nie będą tam pojawiały się nowe wpisy.
dodajdo.com

2 komentarze:

Czekolada pisze...

Reklamą konkursu foto narażasz mnie na konkurencję ;)

Unknown pisze...

Że hę? Jaki konkurs, jaka konkurencja?